Friday, October 07, 2011

Alhamdulillah..

Allah..
Yeah.. seronok merapu kat blog..
setelah menulis dgn sedihnya beberapa menjak ni..
mari kita menulis dgn heppy..


yeah..
first of all..
aku nak bgtau..aku homesick!!!
tolong la.. kalau leh ada getah kat tgn cm spider men tu..
aku gi melekat diam2 kat bontot bas nak balik umah..
umah tu sbenarqnya bukan ada apa pon..
cumanya.. aku ska ada dekat ngan parents aku.
duet jimat.. lalala..<-- anak tak eklaih.akakaka.


just nak crita..
di sebalik kesibukan kita menghadapi kehidupan..
menghadapi dunia..
jgnlah kita lupakan akhirat..
sbb kengkadang..aku sendri..
antara yg terleka.. 
terleka dgn kuasa2.. (ok.. jgn kata aku gila kosa.=.=)


ahaha.. apa2pon.. setiap kali mulakan langkah..
check niat..check niat.. check niat..
apapon xdapat kalau usaha sia2..
cmna leh jadi sia2??
bila kita tak letakkan keredhaan Allah di tempat yg teratas..


alamak.. kata tak mau serius kan..
ahaha.. ala.. gelak2 pon jgn lupa tuhan kita.
itu motif aku. kau ada? lalalala~
ok suma.. bayangkan jela ni rumah aku.. =.=
p/s : kerja berlambak2.. aish.. =.=

No comments:

Post a Comment