Thursday, March 22, 2012

Hati hancur.

gerak langkah itu masih sahaja sama.
aku masih yang dulu.
faz yang dulu.
mgkin kurus skit. oh, banyak.


hidup ni mmg sakit.
tapi if kamu asyik rasa ia sakit,
kamu takkan nampak kat mana ia cntik.
sana? situ? ka.. kat sini?
...


Allah SWT syg kita bila Dia buat kita sakit.
percaya or tak?
terpulang.
tapi jika tak kerana aku yang menulis
(buat diri sendiri)
tiada manusia yang lebih faham
melainkan aku sendiri.
dan tiada Tuhan yang lebih faham.
melainkan Allah.


ha?
aku nampak seorg yg menyedihkan?
oh no..
bukan kamu, dia, atau kalian yang akan
berada di sisi ketika aku diazab Tuhan.
tangan ini, mata ini, mulut ini yg akan berkata2.
aku mgkin pelaku dosa, dan aku mgkin
juga seorg pendusta.
aku takut.
tapi biarlah takut ini hanya aku saja rasa.


Kau tahu?
tak? or saja2 buat tahu.
statement yang aku ingat dan aku
tak tau mana ia muncul.


'Biarq aku sakit 4 tahun tapi aku 
yakin akan jodoh yang akan bahagiakan aku
40-50 tahun dalam idup, insyaAllah..
setiap hari.'


'Aku salah, Allah tetap akan balas. Tapi if sesapa
yang salah, Allah tetap akan balasp. no doubt rite?:)'


jarang org boleh baca aku sbgai seorg aku.
tapi bila seseorg dapat detect
aku akan terkedu.
sgt.
oowh, lakonan dunia sudah tak lut rupanya.
hahahahahahahahahaahahaha~


p/s : saya syg abg UNIMAP saya sgt2.kbai.

No comments:

Post a Comment