Thursday, January 20, 2011

usm~

    pi kafe mkn..pi che din kena perli tapi che din baik..slalu dia ejek aku mcm2.. hahaha...bdk2 usm mesti familiar ngan pakcik seakan2 xdak suara ni..dia cukop hebat la..and penyabar gila...tak penah menunjukkan rasa letih lgsg wat keja...klu aku la...habes dah bdk2 nih..jap2 'che din nak ni..che din nak tuh..' termasokla aku..keh2.. aku kenal ngan che din lepas..aku jadik ejen memphotostat bdk2 forensik masa first sem..best..tapi agak bz la..duit bnyk hilang..hahaha.. tapi hepy..alhamdulillah~
 
    berckp mengenai si che din ni..dia ni..pemilik kedai fotostat terhebat kat usm..tiap2 hari owg p..hahaha.. yg popular kat situ pon..sbg tempat fotostat la..hahaha.. aku slalu ngusik dia..gelak2..tapi slalunya aku kena blk,,skali dia tunjuk aku mcm watak dlm crita Ngangkung..! hahahaa... geram aku ngan beliau..tapi nih la..salah satu benda yg membuatkan aku igt apa yg ada kat usm ni..selain drpd mydin...
  
       kampus ni..mmg terpencil..len drpd yg len..sbb kat sini mmg tenang...ketenangan yg kadang2 menghadiahkan keboringan dan menjadikan hasil tidoq sbg habuan..wah3.. berpantun lak haku~ ahahahaha... yg aku ta puah hati,.sbb jauh gila drpd umah.. aku kempunan ja nk blk umah.. hahahaa..xley nak simpan duet lak..tuh..nikmat2 tu sbenarnya,, cuma kita ja nak terima cmna~ ulalaala.. alhamdulillah~

2 comments:

  1. jpa dah masuk....
    kaya lah ang...p lah bli tiket balek umah

    ReplyDelete
  2. hak3.. aku tak kenai la bdk..nih..larik!!!

    ReplyDelete