Monday, September 26, 2011

mengasingkan diri dri dunia siber wat seketika..

Ada ketikanya dunia ini ibarat tempat smpah dlm idup aku..
Allah letak di sebelah aku.. nampak sgt  ia adalah SAMPAH..
tapi kenapa aku still berada di situ menguis mencari sesuatu yg
aku xkan jumpa??? Come on faz.. kenapa kamu menagih sebegini??
wake up.! dan habiskan sisa2 hidup kamu dengan kenangan yg
indah2 kepada seluruh manusia sekeliling kamu.. agar bila smpai detik
Allah 'memanggil' kamu.. hanya perkara yg baik2 yg diperkatakan
di sisi pusaramu...............meskipun tiada keindahan yg abadi 
dipersembahkan oleh manusia untukmu... Kasih Allah itulah
yg membuat kamu bisa memberi senyuman.. pada yg lain.jdi bgun.
bgun. dan teruskan tersenyum. kerana makanan hatimu adalah zikir dan
senyuman kamu sendiri.:)


p/s : baru aku sedar..aku pon pompuan yg LEMAH.

No comments:

Post a Comment