Thursday, November 24, 2011

aku kesah apa???

hoho.. teruk bunyik tajuk faz??
eh.. xdek ar..
ni la masalah atau virus yg berkembang antara kita2 nih.
apa nak di terangkn kat sini adalah..
sejauh mana pon kita melangkah, kita xkan pernah mahu melangkah kembali ke 
belakang..right?


Soryy kalau gaya penulisan aku ni kelihatan atau sememangnya POYO 
di mata sesetgh org, tapi benda yg aku sedia sedarq adalah,
dalam dunia ni kita takkan mampu nak indahkan semua hati.
maksud aku kepuasan semua hati manusia.


'Faz, jom kluar petang ni?'
'sorry, aku xbleh,,ada urusan.'
  'Faz, apsal ko tak ikot apa yg kitorg nak?'
'sorry, aku xbleh.'
              'Faz, apsal ko nampak letih je ni?'
        'normal, aku kan burung hantu..'
'Faz, apsal ko jadi cmni?'
  'sorry, aku da berubah, tapi aku x berubah mcm apa yg ampa expect.'
    'Faz, ko takyahla wat cmni..'
'sorry, aku xleh tipu diri aku. dan berdiam diri'
                               
Pelbagai masalah dan persoalan aku dah jawab. tapi alih2
aku masih berada di sini, tempat ni. Jadi, apa yg kita dapat bila 
kita memuaskan hati semua org? xdek apa. bukan lah nak ckp xelok, 
tapi hakikatnya kita manusia biasa. aku tau ini penat. sgtlah penat.


Tiada manusia dlm dunia ini dilahirkan sempurna. tapi semua manusia 
ada satu benda yg sama. iaitu segumpal \darah penyambung nyawa, iaitu hati. 
Jadi kenapa kita x jernihkan yg satu ini? isikan dgn sifat yg boleh menerima dan
 memaafkan. Aku sendiri penat memujuk hati, dan kadang2 seakan2 berpura2 'aku ok',
serius penat.


kadang2 nak berbicara kepada manusia sendiri aku letih. kerana aku 
memikirkan mereka juga masalah mereka sendiri.


just aku mengatasi segala dgn menimbulkan pelbagai prinsip 
idop aku sendiri, dimana aku mungkin akan hanya dipandg matang apabila berckp 
mengenainya..<-- barulah ada sense of humor cm selalu.=.=


antara yg plg kuat aku pegang...


'aku xleh expect 100% org akan suka aku, hormatg aku, suka cara aku. tapi biarlah antara 100% itu, wujud 80% yg menyayangi aku, dan aku kena except reality kewujudan 20% lagi di dunia ini~


p/s: go3 faz! chaiyok4!!!

No comments:

Post a Comment