Friday, December 16, 2011

aku syg diorg..korang syg tak?

alhamdulillah.. semua test2 sudah finish.. hehehe..


aku syg mak abah. abg-abg aku.. dan yang aku akan syg..
adalah bakal suami aku.. hehehe.. wajib ar aku syg..
aku dah pupuk kasih syg aku mulai aku kecik lagi kepada dia
tu adalah ajaran mak aku kepda kami.
berdoa dari mula..=)


ada sorg junior datang aku..
time aku tgh tintong2..wat keja dan terpana..
'kak faz.. saya ada masalah..'
aku pon dgrq ar..
keja belakang kira.. ahaha.. nanti ar..
tu suma dunia~<---ckp ja la hang malas wahai faz..=.=


dia bertanyakan soal bagaimana nak berubah..
kenapa rasa takut nak wat baik..
nak pakai stokin dgn yakinnya..
perbualan mungkin ar spt ni..(haha.. da tak hingat)
>>


bdk tu : jawab ar kak faz..
aku: (sambil sengeh2.. smpai bdk tu rasa aku mcm da gila.. huhu..) syg ayah tak??
bdk tu: muka 'terpukol' gila...>>> syg...
aku: jgn ar wat muka cuak.. kak faz tanya ja pon..^^
bdk tu: kenapa tanya cmtu kak?
aku: dgn muka bllurrr lagi..<< bgaimana kita dikatakan syg pada abah kita.. klu kita
       asyik wat dosa?
bdk tu: errr..
aku: hahahahaa...cuak ar tuh.. rilek.. tanya ja pon.. bkn nya apa..=P




itu adalah permulaan...
crita aku..
disini apa yang perlu kita tahu..
macamana kita katakan.kita syg seseorg tu.. tapi kita tambahkan dosa
dan saham dosa bagi dia ..scra kita tak sedarq??
ya.. seperti yang kita tau..
pompuan ni susah nak jaga segala benda..
suma benda wajib tutup..
itu adalah rahsia Ilahi,..kita mmg kena ikot..
sebab apa?? Dia syg kita..=)


aku syg abah aku.. abg-abg aku.. sesapa yang namanya lelaki..
termasuk la bakal suami aku..
aku syg dia. walau aku taktau..siapa dia.. dia kat mana
ntah. tu pon rahsia Ilahi..=).. so biarkan dulu..
aku pecaya, siapa aku, itulah dia.=)
aku syg depa, jadi aku cuba nak jaga segala nya..
walaupon adakalanya..
aku pon kadang2 terleka..
dgn dunia ni..
aku syg depa,,
sbb tu aku tutup..
aku takmau Allah masukkan mereka ke neraka sebb aku.
tak dapat bimbing aku..
terutamanya abah aku sendiri,,
aku sgt sygkan beliau. sgt.


aku syg depa..
sbb tu aku jadi cmni.
syg2 sekalian..aku sygkan kamu..
jadi jika sygi aku..bimbinglah insan kerdil ini
ke jalan Allah.. ke jalan barakah..


  'aku mencintaimu bukan kerana apa2..tapi hanya kerana agamamu.
terdidik agama,, maka untunglah aku..'


p/s : terima kasih adik..=)

No comments:

Post a Comment