Friday, January 13, 2012

tanya jela kabar dia? apa masalah??

hermm..
semalam ada bdk dtg tanya aku..
kenapa kak faz kata tak elok kontact ngan org yg kita sayang??
aku sengeh2 kmbing smbil menumbuk2 teddy bear pink aku 
atas katil..


aku : nak jaga hati..^^
dia : kenapa?
aku : nak bagi hati kat Allah.
dia : nak tanya khabar pon x bleh?? salahka??
aku : (diam sat..pastu..) pernah ka.. perasaan kat sumone yg kita syg 
        leh di jaga betoi2 walaupon kita just hantarq..'awk apa kabar?'
dia : err...
aku : boleh ke tak??^^
dia : x boleh.. ok..sudah paham.. 
aku : dalam hati,,( jikalau kau tahu keperitan hati ini..)
dia : apsai senyap?
aku : xdak pa ngantuk... (pandai x aku kaver..ahaha)
dia : ok, sy nak balik nih..
aku : doakan kak faz yerp.^^
dia : hehehee..gatai naa..
aku : ??? (sj wat ta paham)


Tafsiran hadis : "Allah akan mengurniakan seseorg yg telah jatuh cinta
                         tetapi menyembunyikannya sehinggalah ia mati, pahala 
                         berjihad kepadaNya" <-- ingat benda kecik ka pahala 
                        jihad tu??


p/s : stady la faz.. berpoya2 lagi.. =.=

No comments:

Post a Comment