Thursday, February 17, 2011

lawak, gelak smpai serak~

ok! atas permintaan ramai..(bajet hot!)hahaha,..aku akan bercerita pasal.. kejadian@tragedi pemalu diri sendiri ketika kononnya mengejar kuliah psiko....
arrrggghh.. tension!!
critanya...bermula..

'aish.. penat betol harinih.. aku takley tido hari nih..nih! bnyk hal sungguh!..aku pk..' smbil jln nak nek ke bilik aku..aku pon berlari2 la nek tangga,, pastu.. jam 1.55..aku  dah nak  smpai..on da way nak pegi dgn tudung hitam yg sgt effEctTIVE menyerap haba,.. aku langkah longkah,langkah owg..langkah lorong..tetiba...aku ternampak sowg bdk kuliah aku..terkonyoh2..bwk dua beg..mulalah perbualan antara kami..

                               hayyoo..u bwk beg sper nih? i bwk beg foo yen..{skrg dikenali dgn
                               nama FUAD oleh   bdk2 kosnya}..nak micturation bila dgq..haha..
                              aku tanya blk..larat ker angkat sorg2 ni?aku tau dah.. cra dia pndg aku..
                              (hai bdk nih.. tggu lagi..tlongla!)..)....

ok fine.. dgn hati yg sungguh baik dan terbalik, aku pon angkut la beg FuAd yg besaq dan hitam ituh..so.. beg merah aku yg hot tu di belakang dan.. aku galas lagi satu beg yg berat dan menjatuhkan saham aku ketika itu..(kejap jelarh!).. di hadapan.. ok fine! kami pon pegila ke dk A.. jln punya jalan.. si kuliahmate aku stop..yg aku dgn kepala yg tak brapa betol..

     Brjalan dgn selamba dan penuh gaya.. aku ke dlm kuliah dk A.. yg ketika itu ada org tgh duduk.ada org tgh ckp dan SUMA nya tgk aku!.. aku wat donno dugong jela jalan.. dan aku meneruskan cita2 aku nak panjat duduk tempat atas,. kononnya ada owg wat pengumumn kat depan.. ah! aku kena cpt2 duduk nih!!
hahaha.. smpai skerat jalan..watak tmbahan.(bdk sekuliah aku0..terjongket2 kat belakang..(hei..awk salah kuliahla!!) dia bisik dan terjenguk2 kat pintu.. well..bila aku tau aku dah termalu dan memalukan diri yg sedia pemalu ini..(aku tau..ramai pembaca sedang menahan muntah skrg~)..aku pon dgn pantas dan secara automatiknya wat u-turn yg ckp cntik kat dpn suma owg.. dan aim aku adalah..'PINTU!'.. bila aku patah blk ja.. tu diah..terburai gelak suma yg ada.. hahaha,, mmg nak jadi crita,., yg ada kat dlm tu..senior2 aku.. hadess.. malu kot!! hahaha,..

seminit lepas tuh.. tetiba smpei msj dr seorg yg mmg sengaja nak cri masalah..'selambe rock je ko..ha3'.. CAIH!! SO..kwn2.. moral of da story.. kadang2 kita suka or rasa hepy bila melihat telatah owg..or lagi specifik kesilapan owg.. tapi igtlah..ada lagi yg MAha Melihat kita mungkin sedang mentertawakan kita?? siapa tahu?

mcm keadaan aku sowg2 bdk ter'cacat'.. slh masok kuliah~
(p/s:lepas kejadian tuh.. aku rasa aku kena tido jgk kejap takpon begolek2 di atas katel..bgi ada feel dan ada akal utk pk rasional sket.. dan kisah nih jgk jadi teladan.. nak gi kuliah lambat sket takpa.. jgn tersilap kuliah suda!)

No comments:

Post a Comment