Saturday, February 26, 2011

nak bertazkirah bentar~

bila aku baca2..
mcm2 owg tulis kat blog.. 
ada yg mcm.. xdak pedoman hidop..
mcm lost dlm dunia sendirik..
masalahnya smpai bila kita nak mcm tu??
smpai bila kita nak duduk kat tampuk yg lama??
smpai bila kita nak biaq masa memamah usia2 kita??
smpai bila kita nak wat donno ja dgn apa yg berlaku??
smpai bila kita nak berada di thp pemahaman agama yg lama??
smpai bila??
aku pon slalu tanya kat diri aku sendirikk..
smpai bila aku nak ketawa tergolek2 cm la??
bila nak jadi ayu seperti muslimah sejati??
hahaha..
tanya soklan yg dah tau jawapan pa..
aku takkann jadi begitu punya..
itu pasti..
tapi nak ubah diri nih..
Ya Allah..
bantulah hambaMU~
sedp kan pemandangan nih~A
T..T
(p/s : sila sedar diri ya cik Faz..)


No comments:

Post a Comment