Wednesday, April 20, 2011

aku sudah lepas fasa itu wei!!

hahaha..
sja nak melalak kat sini..
mungkin rasa itu hanya aku yg tahu..
mungkin inilah kesannya setelah
menyerahkan segalanya kepada
Allah..manis itu dapt aku rasa walaupun..
(ada jugak soklan yg aku salah..hahaha)
moga Allah.. mengurniakan kejayaan yg 
terbaek kepada sesiapa yg berusaha
dan yg bergantung kepadaNya..
Ya Allah.. terima kasih...terima kasih..
dan terima kasih.. atas segala nikmat..
segala kekuatan..segala senyuman..
kurniakan aku mak abah yg terbaik..
yang sayang kat aku dan adik beradik..
berkatilah mereka..
dan jika kau memberikan kejayaan kepada aku..
aku ingin mengatakan...
ini semua hanya utk menjadi sebaik2 penjihad
dan sebaik2 anak di atas dunia..moga Kau 
mendengar rasa hati ku ni.....Amin..

hadiahkan hati.. hanya utk Ilahi,..

No comments:

Post a Comment