Sunday, April 24, 2011

True or dare?? "_"

frasa2 seperti 'mencintai dalam diam'
wah2..mmg terbaek ar!
ehem2.. aku? xmainla cintan2 ni.. 
serabut ja la..
kalau nak jumpak mak ngan abah aku je la..
senang crita..
kita nikah khitbah?
apamacam??
kah8..

la ni.. 
time minggu exam kan..
so idea tu telah diserap 
oleh2 neuron yg menerangi side brain aku
pasal idea menulis ni..
hahahaha
~empangan~

ok.. well2..
asyik2 cinta,, cinta.. dan cinta..
itu ja yg bermain dlm kepala otak..
bdk2 baya umo aku nih..
ahahhaa.. maybe aku belum ada 
cmtu.. tapi mintak2 jgnla,.
jauh la benda2 tuh..
kesian kat 'bkl suami ' wooo..

amacam..gatai tak aku??ahahaha..heeeeeee~


aku tgk saket sgt owg yg terlibat masalah2
cinta nih.. kadang2 bosan,bengkek, bengong 
pon ada bila melihat golongan2 nih..
kalau dah sekrg yg belum ada sebarang
ikatan.. dah timbul mcm2 spekulasi
dan kontroversi..
taime kawen nanti??
apa yg akan jadik???
pk2kanlah kita bersama..

better simpan dulu..
well..
aku ni ckp ja pandai..
sapa kata aku tak penah terlibat benda2 cmni?
penah..
sakit wei..
saket.............
la ni.. aku dah amik keputusan takmau mendekati pon..
cinta2 manusia ni,..
selagi belum ada kekuatan lelaki tuh nak jumpa 
parent aku..
jgn harap la aku nak layan..
(sila take note k)
ahahhaa...

so, anyone? ada bran nak wat apa yg aku katakan 
kepada gadis yg kononnya anda 
cintai separuh mati?
Come On! I want to look dat from u all!
kalau rasa macam xbley..
jadi mcm aku..
xyah dekat lgsg.. 
amacam? apa pilihan anda??
ada bran??


p/s: leh ganti Dr Affizal utk ajaq psiko..ulalala..

No comments:

Post a Comment