Saturday, March 26, 2011

awk tulis blk surat buwat saya~

ucapan salam.. dibls dgn salam..
sonoknya dpt surat~

awk..
tq atas surat yang lepas..
saya senang hati membacanya,,
harap2 itu adalah pengakuan yang jujur dri awk..
saya pon ada wat slh jgk..
maaf..
saya pon hanyalah insan biasa,,


begitu banyak cabaran yg saya perlu tempuh..
seperti awk jugak..
mungkin awk hanya susah utk menjaga aurat.. 
tapi saya.. nak jaga mata saya sendiri..
dgn melihat kaum2 awk mendedahkan segalanya yg diorg ada..
maybe diorg pk xpe.. 
tapi dlm hati ni.. sape yang thu,,
ujian ini pon berat utk saya sendirik nak tempoh..

kita dlm situasi yang sama..
susah nak jaga..
hanya berbeza perspektif,..
sedarlah wahai ukhti..
benda yang tertutup itu lebih mulia dari yang terbuka2..
saya sebagai lelaki..
harus menunjukkan apa yang salah,,
apa yang benar..
utk sama2 kita berubah..
bagi saya,,
xsalah awk nak kontact dgn kaum saya..
tapi usahlah berlebih2..
kita hanya insan biasa..ye..
amik iktibar ye awk..=)



dakwah itu luas.. 
jihad itu jugak banyak bentuknya..
begitu juga lah kita berdua..
jgnlah kita menyimpulkan kasih syg ini..
hanya di atas dunia ni..
saya nak awk jugak jadi bidadari saya di akhirat nanti..
tersenyum pada saya
setiap masa dan ketika..
kerana pertemuan ini adalah dari Ilahi..=)
saya akan mencintai apa yang dikurniakan dariNya..
apa yang diberi..
saya akan syukuri seadanya..
kenapa?
saya pon rindukan syurga..
seperti awk.. 
mana aci awk je nak masok syurga??
hahahaha..smpai ati ye nak tinggal saye..=(..



saya jg nak pohon ampun..
pada awk.. 
saya pon bnyk menempuhi masalah hati..
malu utk saya katakan..
saya penah berkapel..
maafkan saya.. sbb awk bknlah yg pertama..
tapi percayalah..
awk adalah yang terakhir..
saya akan berubah dan akan sedaya upaya membimbing awk..
terima kaseh sbb jaga diri awk utk saya,,
terima kaseh sbb terima saya..
saya akan kongsi seluruh hidop ini utk awk..
insyaAllah..
amin~


moga dirimu sentiasa dirahmati Ilahi..
moga kita sama2 istiqamah dlm setiap perkara..
luv u with Allah's permission..
subhanallah~

bakal suamimu,
(dot..dot..dot..)


p/s: agak2..ada lagi ka lelaki yang egonya lembut seperti ini dlm dunia sekrg?ulalalala~



No comments:

Post a Comment